عشق ؛چه زیبا بود اگر
 
عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
شنبه 4 تير 1390برچسب:, :: 22:36 ::  نويسنده :
  • عشق ؛چه زیبا بود اگر با تو بود.
    عشق ؛چه زیبا بود اگر فقط یکبار، فقط یکباردر چشمانت نشانی از آن می دیدم.
    عشق ؛چه زیبا بود اگر تنها قلبت برای من میتپید.
    عشق ؛چه زیبا بود اگر دستانت گرمی میداد به دستانم.
    عشق ؛چه زیبا بود اگر طنین صدای زیبایت در گوشم یک بار دیگر می پیچید.
    عشق ؛چه زیبا بود اگر مثل قدیم یک بار به لبانت دوستت دارم را می آوردی.
    عشق ؛چه زیبا بود اگر من را لایق دیدن چشمانت میدانستی.
    عشق ؛چه زیبا بود اگر فقط من بودم و تو بودی و دیگر خدا


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

stoon
ساعت8:14---21 تير 1390


محسن طلابی
ساعت22:37---19 تير 1390

سلام.وبلاگ قشنگی دارید.به ما هم سر بزنید و نظر بدید.
www.mohsen-tollabi.mahtarin.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان